Direktlänk till inlägg 17 april 2009

TREDJE RUGGUGGLAN

Av chris - 17 april 2009 12:16

Min tredje RUGGUGGLA blir en "krokodilsäljare"!

Jag vill varna er alla för dessa säljare av tele o TV abbonemang som står på marknader och i köpcentra.

Trots att jag själv är säljare o känner till de flesta knepen gick jag rakt i fällan och fick på mig ett 2 årigt abbonemang. INTE alls det vi kommit överens om. Det blev många telesamtal o skrivelser, men inte förrän jag kontaktade PLUS blev det resultat. Igår ringde dom och medgav till att upphäva det falska kontraktet.

 
 
Kristina

Kristina

17 april 2009 17:02

Sluga försäljare ska man akta sig för ;)) Det står alltid ett gäng utanför Gekås och dom frågar alltid vad jag har för abonemang på mobilen. Mitt svar är: -Jag vet inte, det är en företagsmobil. Jaha, säger dom och sen är inte jag intressant!!
Ha en skön fredagskväll, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

19 april 2009 21:16

Hoppas ni haft en trevlig helg, ni som varit på krogen och allt!! ;)

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pisse-Nisses fru

21 april 2009 08:36

När dessa försäljare är efter en säger jag också att det är ett företagsabbonemang och då är jag intressant längre. Ta detta tips för att slippa bli lurade.
I vår stad lurade de t o m en tjej med Downs syndrom att skriva på, hur lågt kan man sjunka....

 
Sissi

Sissi

26 april 2009 10:57

Jag fick en sån express säljare sparkad sen han lurat på mej just ett 24 mån abonemang. Oseriösa säljare är inte säljare utan äckliga iglar, eller hur? :D

http://www.gentlemenbynature.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chris - 17 oktober 2009 15:28

Idag fick snorre sitt sista cert och blev champion, det var extra roligt att han fick upprättelse efter den nedvärdering som han fick av vissa efter domarekonferans där han förevisades. Jag vill på Snorres vägnar tacka dom som hjälpte till med denna ...

Av chris - 3 oktober 2009 10:48

Har varit dålig på att skriva på min blogg men vi har haft tråkigheter i kenneln. Rosie som vi importerade från Irland för ca 1,5 år sedan har fått problem med ett öga linsen hade lossat. Man kunde inte rädda ögat utan var tvungen att operera bort de...

Av chris - 24 augusti 2009 21:17

Det har kommit till min kännedom att den nya styrelsen inte har skickat ut raskompendiet till domare som skall döma. Detta trots att det är ett årsmötesbeslut. Vad är medlemmarnas röster värda???   Chris   ...

Av chris - 24 augusti 2009 21:08

 Detta mail låg i min brevlåda.   Antal anmälningar till olika domare:I går Wheatenfestivalen, Södertälje: Gay Dunlap, 82 anmäldaI dag Stockholm: Göran Bodegård, 28 anmälda29 aug Tånga Hed, Susan Kealy, Irland, 77 anmälda5 sept Böda, Dominick Harris,...

Av chris - 18 augusti 2009 17:59

Många säger att kläderna har hängt i garderoben o krympt, i min är det tvärt om. I början av mars kände jag att min kropp hade blivit alldeles för vid, det gick fortare att gå över mig än att gå runt mig, jag tänkte att något måste göras. Glad påheja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards