Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

MÅLA SVART

Av chris - 3 maj 2009 16:08

Efter att pratat om att måla huset svart i 10 år har det nu äntligen blivit av.

Det blir riktigt snyggt. Lägger upp bild senare.

Här är en bild- visst blir det bra???


 
 
Tin

Tin

3 maj 2009 19:47

Jag väntar med spänning!!!

Kram

http://tins.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

3 maj 2009 19:57

Det gör jag också!!

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Besviken

4 maj 2009 07:52

Sicken skillnad ! Jag såg bilden först och undrade jag vad det var för ett hus, men sen så läste jag texten och jag kände inte igen huset ! Tänk vad lite färg kan göra ;-)

 
Kristina

Kristina

4 maj 2009 08:10

Jätte snyggt!! :)
Markiserna är skit snygga!

Ha en bra dag, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Kickie

Kickie

4 maj 2009 08:24

Jag tycker det blir riktigt bra. Skall bli kul o se hur det blir när dörrarna blir knallröda också!!

http://www.villarosa.se

 
Tin

Tin

4 maj 2009 19:59

Jag säger bara....skitsnyggt!!! :)

Svart är läckert och det passa verkligen på ert hus. De knallblå markiserna är jättesnygga till det svarta. De är verkligen pricken över I:et....MEN! knallröda dörrar är jag lite tveksam till....hmmmm....det blir liksom en "knallig" färg till.
Jag hade valt att behålla dem vita eller...varför inte blå.

Nu är det ert hus och ni ska givetvis ha de färger ni vill...bryr er inte om mig ha ha...

Lycka till i morgon Kickie!
Kram till er båda!

http://tins.bloggagratis.se

 
Kickie

Kickie

4 maj 2009 22:45

Tin
Det kanske du har rätt i. Har liksom inte tänkt så. Svart med knallröda dörrar har vi bestämt sedan väldigt länge. Långt innan markiserna kom upp. Hmm det tål nog en funderare.

http://kickie.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pisse-Nisse med fru

5 maj 2009 18:30

Skitsnyggt!

 
Ingen bild

lyckan

24 maj 2009 11:55

Tjena,trodde du väl inte att ja skulle skriva här.Ja tycker huset blev super-bra.eft att gubben va skepptisk så funderade ja i dom banorna m nej klart godkänt.Mat har dom på ZOO för alla som är ute på övertid,hihi ha de//LL

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chris - 17 oktober 2009 15:28

Idag fick snorre sitt sista cert och blev champion, det var extra roligt att han fick upprättelse efter den nedvärdering som han fick av vissa efter domarekonferans där han förevisades. Jag vill på Snorres vägnar tacka dom som hjälpte till med denna ...

Av chris - 3 oktober 2009 10:48

Har varit dålig på att skriva på min blogg men vi har haft tråkigheter i kenneln. Rosie som vi importerade från Irland för ca 1,5 år sedan har fått problem med ett öga linsen hade lossat. Man kunde inte rädda ögat utan var tvungen att operera bort de...

Av chris - 24 augusti 2009 21:17

Det har kommit till min kännedom att den nya styrelsen inte har skickat ut raskompendiet till domare som skall döma. Detta trots att det är ett årsmötesbeslut. Vad är medlemmarnas röster värda???   Chris   ...

Av chris - 24 augusti 2009 21:08

 Detta mail låg i min brevlåda.   Antal anmälningar till olika domare:I går Wheatenfestivalen, Södertälje: Gay Dunlap, 82 anmäldaI dag Stockholm: Göran Bodegård, 28 anmälda29 aug Tånga Hed, Susan Kealy, Irland, 77 anmälda5 sept Böda, Dominick Harris,...

Av chris - 18 augusti 2009 17:59

Många säger att kläderna har hängt i garderoben o krympt, i min är det tvärt om. I början av mars kände jag att min kropp hade blivit alldeles för vid, det gick fortare att gå över mig än att gå runt mig, jag tänkte att något måste göras. Glad påheja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards